Általános szerződési feltételek

Kategóriák
 
 
 
 
 

Általános szerződési feltételek online áruház

Általános szerződési feltételek online áruház www.farmasi.hu

megállapító feltételek között a szolgáltató / eladó és a vevő / vevő ( „Feltételek”)

1. Kezelő (eladók) az internetoového kereskedelem Farmasi Cosmetics Slovakia, s.r.o, Vajnorská 17, 831 04 Bratislava, Szlovák Köztársaság.

2. az ügyfél (vevő) az online boltban minden olyan természetes vagy jogi személy, aki küld egy elektronikus formában megrendelhető termékek (termék / s vagy szolgálati / satu).

3. Amikor rendelési egyénként - nem vállalkozó, adja meg nevét, címét, ahol az árukat kell szállítani, telefonszámát és e-mail. Ha vásárolni, mint jogi személy (a cég vagy vállalkozás), annak érdekében is beszélve a vállalkozás nevét, azonosító számát, adóazonosító / adószámot és számlázási címét, ha az eltér a szállítási címet.

4. Az elfogadás a szállított áruk az üzemeltető, és így az adásvételi szerződés fordul megerősítését követően a helyes és hiánytalanul kitöltött megbízás elektronikus úton (e-mail) az üzemeltető, a szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy módosítsa az árak a megrendelt áruk (operátor így garantálják az áru ára, amely szerepel a honlapon az üzemeltető idején a rend, hiszen ez attól függ, hogy a változás a beszerzési árak az áruk). Elküldése után annak érdekében, hogy az e-mailt küldünk visszaigazolást a megrendelés beérkezését, majd később egyéb információkat a rendelés állapotáról (pl. A megrendelés feldolgozását követően, az árut feladták, az áru elfogyott, stb.) Ahhoz, hogy a regisztrált ügyfél, hogy ellenőrizze közvetlenül az online módban honlapján az online áruház bejelentkezés után.

5. A teljesítés helye az adásvételi szerződés azt jelenti, székhelye (lakóhelye), vagy telephelye az Ügyfél az elektronikus formában a sorrendben. Az áru szállítható az üzemeltető által a szolgáltatások harmadik fél (a szerződés hordozó, futárszolgálat) illetve az üzemeltető köteles az árut saját eszközökkel vagy az ügyféllel való egyeztetés az áru szállításra kész az üzemeltető. Áruk szállítását végzi átadja az Ügyfél, illetve az áru kiszolgáltatása a fuvarozási szerződésben hordozót. Cím az áru áthalad a megrendelő áruszállítás az ügylet keretében fizetni, a vásárlás összegét a sorrendben teljes. Mire a tulajdonjog átruházása az üzemeltető az Ügyfél, az Ügyfél minden kötelezettség letétkezelő a dolgok, és köteles termékek és szolgáltatások saját költségén biztonságosan tartani, és címkét őket úgy, hogy azok mindenkor azonosítható az árut az üzemeltető.

6. Az üzemeltető szállítja az árut, hogy az Ügyfél a lehető leghamarabb kézhezvételét követően az elektronikus megrendelőlapot a szállítási idők szerepel a honlapon az üzemeltető. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a szállítási határidők említett (szállítási idő) jellegűek. Az ügyfél vállalja, hogy növelje a szállítási határidőt, ha megrendelt áruk előállítása vagy más körülmények szükségessé teszik. Ha az üzemeltető nem tudja teljesíteni az Ügyfél minden megrendelt árut a megbeszélt időben, értesíti ezt a helyzetet a lehető leghamarabb, és értesíti az ügyfelet is várható szállítási megrendelt áru vagy azt javasolja helyettesítő áru szállítására. Ha az ügyfél az áru nem szabványos méretű vagy termékeket nehezebb, mint 30 kg, az üzemeltető megállapodott fizetési és szállítási feltételeket az ügyféllel külön-külön.

7. Ha az áruk szállítása a szerződő fuvarozó, az üzemeltető ad a vevőnek a jogot, hogy szerződés fuvarozó a szükséges személyes adatokat abból a célból, áruszállítás (név / cégnév, cím, telefonszám, e-mail).

8. Ha az áru átvétele az ügyfél kap egy igazolást áruátvétel, ami szintén befizetésének igazolását az árut, ha fizetés utánvéttel. Igazolás átvétele az áruk is az, hogy a javak írásban. Az adó dokumentum számszerűsítése a vételár és a HÉA-t kap a vásárló e-mailben 14 naptári napon belül a termék átvételét.

9. Ha az ügyfél nem fizet, és nem veszi az árut ki a helyzet a sérült áru utánvéttel (szállítmány bevallások nedoručná nem az üzemeltető hibájából, pl., Ha a címzett szerződő fuvarozó talált értesíti arról szállítás, ügyfélszolgálat szállítás véletlenül vagy szándékosan nem vették, és stb), az üzemeltető kártérítést okozta kötelezettségszegést által lefedett kötbért. A kötbért ebben az esetben a minimális fizetett postai és legfeljebb 50% a teljes ár a megrendelés. Vevő, aki feltételezzük érdekében küldjük el e-mail üzenetben kér információt mi a teendő az ő érdekében. A válasz erre a kihívásra az ügyfél határidő 7 napon az üzenet küldésére. Ha az ügyfél kéri resend így visszatérhessen szállítási üzemeltető Douce a teljes árat a második szállítmány kezelési díj és a postaköltség az aktuális árlistát. Resend így visszatér a szállítás csak akkor lehetséges, előre fizetés. Ha az ügyfél, hogy hívja a kezelő nem válaszol a megadott határidőn belül, a rendelés törlődik az üzemeltető.

10. Ügyfél, mint magánszemély (nem vállalkozó), összhangban van a törvény, hogy a szerződéstől elállni 7 munkanapon belül a termék átvételét. Ebben az esetben az ügyfél megkeresi az üzemeltetőt, és írásban nyilatkozatot (nem elektronikus kommunikációs eszközök) az elállási amely a rend, a vásárlás dátumát és számlaszámát vagy pontos címét pénzügyi elszámolás. A vásárolt tételek az eredeti állapot átvételekor (beleértve a dokumentációt, kiegészítők, stb) küld az ügyfél a saját költségén, valamint a vásárlást igazoló eredeti számla vissza a címet az üzemeltető (nem utánvéttel). Az elállási jog nem az ügyfél, ha az áru vásárolt és vett személyesen az üzemeltető. Az üzemeltető köteles visszaküldeni az Ügyfél a fizetett ár az áru követő 15 naptári napon belül a visszaküldött árukat hasonló módon, hogy a fizetéshez használt áruk, kivéve, ha az ügyfél kéri másként. Amennyiben a visszaküldött áru sérült, használt, kopott vagy hiányos, az üzemeltető visszatérhet az Ügyfél a vételár összegével csökken a sérülés vagy kopás az áruk mennyisége min. 1% a teljes ár (összhangban a vonatkozó rendelkezések § 457 A polgári törvénykönyv).

11. A megrendelő elállhat adásvételi szerződést, amellyel egy szolgáltatást, ha a szolgáltatás indult, hogy találkozzon az ügyfél hozzájárulása a határidő lejárta előtt elállás, szintén nem vonja vissza a termékek értékesítése történt az ügyfelek egyedi követelményeket, különös tekintettel szánt áruk egy ügyfél, olyan áruk tekintetében, amelyek a tulajdonságok alapján nem lehet visszaküldeni (pl. egészségügyi okok miatt), vagy az áruk, amelyek gyorsan romlandó.

12. Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy az árakat. Az ár érvényes igen, mit mondott egy e-mail elismerven a sorrendben. A nyeremény nem tanácsadás, szállítás vagy bármely egyéb költségek, hacsak a termék leírása. Az áruk ára határozza meg az aktuális árlistát. Kedvezményes (cselekvés) A termékek ára egyértelműen látható szimbólumok (pl. „Eladó” vagy „eladása”). Elérhetőség az árak tart elfogyott, vagy időszak alatt említett kedvezményes áron.

13. Ha az ügyfél jelenleg, vagy külföldön él, az üzemeltető megállapodott fizetési és szállítási feltételeket az ügyféllel külön-külön. Ha a szállítás a megrendelés a Csehországban vagy Magyarországon, a vevő fizeti az árát az áruk és szolgáltatások futárszolgálat a kihallgatott CZK forint szerint a jelenlegi árfolyam a Szlovák Nemzeti Bank (www.nbs.sk).

14. A jótállási feltételek által szabályozott panasz szabályzat.

15. Az üzemeltető nem felelős a késedelmes áruszállítás okozta a postás (posta, futár), vagy jelzi rossz címre ügyfél. Ügyfél köteles alaposan vizsgáljuk az áru átvételét a futár és az ő aláírása megerősítés áruátvétel igazolás átvételét. Ha a szállítmány láthatóan sérült vagy megsemmisült, a vevő, anélkül, hogy a tétel azonnal lépjen kapcsolatba az üzemeltető. Panasz bármilyen nem szállítás miatt a postás vagy sérülése áruk okozta a feladó köteles az ilyen esetekben közvetlenül a postás. Panaszok mechanikai sérülés okozta áruszállítás, töltse le a kliens hibáktól mentes megerősítette tisztek szolgáltatók nem tekinthető jogosultnak, és a teljesítés ilyen panasz nem objednávateľovu biztosított.

16. Minden beérkezett elektronikus megrendelések árukat vonatkozó javaslatát a jelen szerződés, és nem tekinthetők kötelező. A vevőnek joga van elállni a sorrendben indoklás nélkül bármikor azelőtt áruszállítás e-mailben vagy telefonon. Az üzemeltető a jogot, hogy törli a megrendelés esetén a nem teljesítés vis maior miatt, mivel a végén a termelés, mivel a elfogyott miatt vagy lehetetlensége szállítás az ár, ami benne van az online áruház, minden ilyen esetben, az üzemeltető tájékoztatja az ügyfelet. Az üzemeltető biztosítja annak lehetőségét, hogy helyettesítő áru szállítására. A vásárlónak joga megtagadja a helyettesítő áruk vagy megszünteti a sorrendben az árut. A fizetés esetén a vételár vagy annak egy részének lesz a megrendelést törli alapok vissza az ügyfél 15 naptári napon belül azonos módon, hogy a fizetéshez használt áruk, kivéve, ha az ügyfél kéri másként.

17. Ügyfél kijelenti, hogy elfogadja a törvény alapján nem. 18/2018 Coll a személyes adatok védelmére vonatkozó, valamint a módosítások egyes törvények, az üzemeltető és tartsa a feldolgozott személyes adatok, különösen a fent említett és / vagy szükséges a működéséhez az üzemeltető és feldolgozza azokat akik minden információs rendszerek . Az Ügyfél biztosítja a piaci szereplők e megállapodást a szükséges ideig gyakorolja a jogokat és kötelezettségeket, amelyek a szerződéses kapcsolat közted és a szolgáltató és jogorvoslati ezen szerződéses kapcsolatok (15 évig megszűnése a szerződéses kapcsolat), és újra, amíg vissza nem vonja hozzájárul ahhoz, hogy a személyes adatokat marketing célokra, legfeljebb 5 éves időtartamra.

18. Hozzájárulás a személyes adatok feldolgozása, az ügyfél bármikor sor írásban (e-mail, ajánlott levélben), vagy telefonon, amelyek alapján az üzemeltető a személyes adatok törlődnek az adatbázisban. Frissítése személyes adatok nyilvántartásba az ügyfél közvetlenül végzett online módban honlapján az online áruház bejelentkezés után.

19. A vásárló benyújtása után a rendelést, vagy regisztrációs kaphat üzeneteket kínál termékek, események és szolgáltatások eladó. Vevő bármikor visszavonhatja az átviteli vonalon keresztül, ami található e-maileket, hogy azt fogják szállítani.

20. A kereskedelmi kapcsolatok (valamint más jogviszonyok merülhetnek fel belőle) természetes személyek nem jár megkötésekor kereskedelmi megállapodások jelen ÁSZF részeként üzleti mellett kell alkalmazni az általános rendelkezések a Polgári Törvénykönyv, valamint az adott jogszabály, különösen a törvény nem. 108/2000 fogyasztóvédelemről szóló házaló kereskedés törvény értelmében. 250/2007 a fogyasztók védelme.

21. Az ügyfél és a szolgáltató vállalja, hogy teljes mértékben elfogadja az elektronikus kommunikációt, különösen az elektronikus levelezés és Internet hálózaton érvényes és mindkét félre nézve kötelezőek. Az elektronikus kommunikációs forma nem elfogadható az elállás esetén a szerződést.

22. Az ügyfél megerősíti küldésével annak érdekében, hogy a jelen ÁSZF olvasási és teljes mértékben egyetért velük. Egyéb rendelkezései ellenére a jelen Feltételek, az üzemeltető nem vállal felelősséget az Ügyfél az elveszett nyereség, veszteség lehetőséget, vagy bármilyen más közvetett vagy következményes veszteség gondatlanság miatt, szerződésszegés adásvételi vagy más módon keletkezett. Ha az elégedettség az illetékes hatóság, a Szlovák Köztársaság, valamint egyes rendelkezések jelen ÁSzF érvénytelen vagy végrehajthatatlan, egészben vagy részben az érvényességét és végrehajthatóságát más rendelkezéseinek az ÁSZF és a fennmaradó rész a vonatkozó rendelkezések az ÁSZF nem érinti.

23. GTC alkalmazni azt a honlapján az üzemeltető napján küld elektronikus formában a sorrendben, kivéve, ha ez a két fél között kifejezetten másként állapodtak meg.

Üzemeltető fenntartja magának a jogot a jelen feltételek szerint. Kötelezettség írásban változik VOP elégedett helyen honlapján a kereskedelemben.

Ezek a Feltételek érvényesek május 25-től 2018-ban és teljes mértékben helyettesíteni az előző VOP. Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a Felhasználási feltételek előzetes értesítés nélkül.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió