Üzleti és panaszfeltételek

Kategóriák
 
 
 
 

Üzleti és panaszfeltételek

FELTÉTELEIT PANASZOK

1. Bevezető rendelkezések

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „Feltételek”) szabályozzák a jogi kapcsolat az eladó és a természetes vagy jogi személy, aki küldte az e saját engedélyezési rend, a rendszer feldolgozott kereskedelem  www.farmasi.hu

1.2. Bolt tulajdonosa:

Farmasi COSMETICS SLOVAKIA sro 
Vajnorská 17 
Bratislava - Nové Mesto város kerületi 831 04  
Szlovákia
ID: 51139791

2. A megrendelés folyamata és a szerződés 

2.1. A megrendelés a vevő igazolja, hogy e feltételeket kielégítőnek, ideértve a panaszt, és hogy egyetért velük.

2.2 A sorrend a szerződéstervezetet. Az adásvételi szerződés keletkezik az áru átvételekor a vevő által megrendelt.

2.3 A feltétel az elektronikus megrendelést, hogy töltse ki az összes nyomtatványt előírt információk és követelmények.

2.4 A teljesítés helye a megadott címre a vevő által a sorrendben.

2.5. Cím az áru áthalad a vevő köteles kifizetni a vételárat, megkapja az árut.

3. Szállítási feltételek

3.1. Szállítási határidő maximum 5 munkanap napjától jóváírását alapok számlát predávajúceho.V indokolt esetben a szállítási idő meghosszabbítható, ebben az esetben az eladó tájékoztatja a vevőt azonnal.

2.3 Az árak az áruk weboldalon elhelyezett nem tartalmazza a szállítási költségeket és a fizetés utánvéttel, biztosítási és egyéb közlekedési eszközei árut a vevő.

3.3 Az áru lesz elküldve a General Logistics Systems.

3.4. Az árak az áruszállítás függ a megrendelés összegétől levonása után kedvezmények (a bónusz kifizetését pontok nem számítanak ezek az összegek érdekében, figyelembe véve a végén fizetendő összeg) ár szállítás:

- Ha rendelése legfeljebb 16 000 Ft, a futárszolgálati díj (GLS) 960 Ft

- Ha rendelése 16 001 Ft - 25 600 Ft értékű, a futárszolgálati díj (GLS) 640 Ft

- Ha rendelése meghaladja a 25 601 Ft értéket, a futárszolgálat (GLS) díjmentes.

Utánvételes fizetés esetén 320 Ft-ot számlázunk

4. Fizetési áruk

4.1. Fizetés az áru lehet tenni az alábbi módokon:

4.1.1. Utánvét - kifizetésekre vevő leszállításakor az árut közvetlenül a futár

4.1.2. Előleg - a fizetési végzett vevő, ha így egy rendelést, amely azért jött, miután a rendelés megerősítő okmányok fizetés. Ebben az esetben az áru küldött csak miután megkapta fizetés a számla.

5. rendelés törlése

1.5 Rendelések lemondása a vevő:

5.1.1. A vevőnek joga rendelni telefonon vagy e-mailben, hogy megszünteti vagy változás indoklás nélkül bármikor egy órán belül indulás. Lemondás esetén a visszaigazolt megrendelések a vevő felelős a károkért, amelyek az eladó tárgyalások. Lemondási díj összege 30% a teljes ár az áru.

2.5 Eladó fenntartja a jogot, hogy megváltoztassa vagy megszünteti a sorrendben az alábbi esetekben:

5.2.1. A rendelés nem lehetséges, hogy erősítse meg a kötési (helytelenül szerepel a telefonszám nem elérhető, nem válaszol az e-mailek, stb)

5.2.2. Az árut már nem gyártják, vagy szállított, vagy jelentősen megváltozik ár termékértékesítő. Abban az esetben, ha ez megtörténik, az eladó azonnal lépjen kapcsolatba a vevő az, hogy hogyan kell eljárni. Ha a vevő kifizette egy részét vagy teljes összegét a vételár, ez az összeg visszafizetésre kerül 5 munkanapon belül.

6. elállás

6.1. A vevő jogosult a szerződéstől elállni 14 munkanapon belül a termék átvételét indoklás nélkül összhangban mp. § 12 §. Törvény 1. sz. 108/2000 Coll Fogyasztóvédelmi házaló kereskedelem és a távollevők között kötött módosítva.

2.6 Elállás a vevő köteles veszik az írott formában.

3.6 Elállás átadásával pontot kell tartalmaznia azonosítását a vásárló a megrendelés számát és dátumát, a pontos leírás az áruk, a mód, ahogyan az eladó visszafizetni a kapott ellenérték adott számlaszám és / vagy levelezési címét. Ezzel párhuzamosan a elállás az eladó köteles az árut a fizetési igazolás, és így tovább. és az eredeti csomagolásban formájában biztosított elemet.

4.6 Ha a vevő eláll a szerződéstől, és az eladó az árukat, amelyeket nem használunk, akkor az eredeti lezárt eredeti csomagolásban, nem sérült, vagy hiányos visszatér Vevő kifizette a vételárat az áru említett kötési elfogadása érdekében, vagy annak egy részét a 10 munkanapon belül kézhezvételét a szerződés megszűnése és áruszállítás az eladó által átutalással a számla a vevő tervezett vásárlók.

7. igénypontok

7.1. Abban az esetben, az áru visszaküldésének a jogszabályban meghatározott 14 napos időszak, illetve panasz esetén a vevő köteles eljárni:

7.1.1.Tovar vevő küldött a levelezési cím: Farmasi Cosmetics Slovakia, sro, Old Vajorská 17, 831 04 Bratislava, csomag, nem utánvéttel. A csomagolásban elhelyezett és a termék rövid kérhet visszatérítést (abban az esetben az áru visszaküldésének 14 napon belül), vagy egy rövid panaszt (abban az esetben a követelés garanciális). A kérelmet tartalmaznia kell a számlaszámot, amelyre a vevő kívánja átutalni, vagy a címet, amelyre el tudjuk küldeni a postai szolgáltatás. A panasznak tartalmaznia kell az oka a visszatérő.

2.7 És a káros mellékhatásokat a kozmetikai termékek Farmasi nem kifogásokon.

8. Záró rendelkezések

8.1. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy ezeket a feltételeket. Kötelezettség írásban ezeket a változásokat az üzleti feltételek és a panaszok teljesül azáltal, hogy a honlapon az e-kereskedelem eladó.

2.8 A kapcsolatok nem szabályozzák ezeket az általános szerződési feltételeket, a vonatkozó rendelkezéseket a Ptk Jog, törvény nélkül. 22/2004 Coll elektronikus kereskedelem és a módosító törvény nélkül. 128/2002 állami ellenőrzése belső piac Fogyasztóvédelmi kérdések és módosításairól egyes törvények által módosított törvény értelmében. 284/2002 Coll, a módosított, valamint a fogyasztóvédelmi törvény távollévők.

8.3. Ezek a feltételek lépnek hatályba a vevő vásárlás befejezését.

8.4. Vevők megrendelés elküldése azt állítja, hogy ezek az általános szerződési feltételek olvasni és teljes mértékben egyetért velük.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió